بهراد ایکس

نوشته‌های یک انسان کنجکاو

نوشته‌های یک انسان کنجکاو

بهراد ایکس

بهراد هستم. اینجا جاییه که دل‌نوشته‌ها و چیزهای شخصیم رو می‌نویسم. نوشته‌های جدی‌ترم رو توی پادکستم با عنوان «رادیو می‌» می‌تونید گوش بدید.

اطلاعات بیشتر در بخشِ "کمی دربارهٔ من".

درضمن خوشحال می‌شم که از این جعبه‌ٔ پایینی هم استفاده کنید.

آخرین نظرات

کنکور نامه ، آینه ی اشتباهات من

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

اگه بخوام بدون مقدمه وارد اصل مطلب بشم ، من رتبه ی چندان خوبی توی کنکور نیاوردم! با این که تلاش زیادی برای رسیدم به هدفم کردم اما چند اشتباه ساده باعث شد که من نتونم نتیجه ای رو که لایقشم رو کسب کنم! الآن حدودا یک ماه از کنکور من گذشته و الآن که فکر میکنم ، میبینم که بهتره که این اشتباهات رو با شما به اشتراک بگذارم! در طی روز ها و هفته های آینده من به چندین سوال مختلف و ابهام پاسخ میدم و شما هم میتونید سوالات خودتون رو از بخش نظرات بپرسید ، در حد توانم جواب میدم.

در طی این پست ها صرفا تجربیات خودم و چیز هایی که واقعن هستند رو توضیح میدم و کاری به گفته ها و تخیلات سایر دوستان ندارم ؛ گفته ی سایر دوستان به نوبه ی خودشون متین و محترمه ولی من صرفن دانسته های خودم رو مینویسم. 

این که آیا تبلیغات های تلویزیونی واقعا درستند؟ آیا واقعا باید برای کنکور DVD های چند میلیونی موسسات مختلف رو بخریم؟ باید کلی خرج کتاب و کلاس کنکور کنیم؟ آیا توی این مسیر به مشاور نیاز داریم؟ اصلن از کی باید برای کنکور شروع کنیم؟ و کلی سوال مهم دیگه ... !

منتظر پست های بعدی من باشید! فعلا ... !

  • ۹۵/۰۵/۲۲

کنکور

نظرات (۱)

سلام اجازه هست کنکور نامه رو تو ویرگول ام منتشر کنم یا معرفی کنم؟
پاسخ:
بله، چرا که نه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.