بهراد ایکس

نوشته‌های یک انسان کنجکاو

نوشته‌های یک انسان کنجکاو

بهراد ایکس

بهراد هستم. اینجا جاییه که دل‌نوشته‌ها و چیزهای شخصیم رو می‌نویسم. نوشته‌های جدی‌ترم رو توی پادکستم با عنوان «رادیو می‌» می‌تونید گوش بدید.

اطلاعات بیشتر در بخشِ "کمی دربارهٔ من".

درضمن خوشحال می‌شم که از این جعبه‌ٔ پایینی هم استفاده کنید.

آخرین نظرات

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

کنکور نامه ، جنگ بر سر استرس

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

با سلام. راستشو بخواین درستش این بود که اول راجب انگیزه و بعدش هم در مورد آزمون های آزمایشی و ... صحبت کنیم بعد وارد مقوله ی استرس بشیم. ولی از اونجایی که دونستن این مطلب واجب تره ، تصمیم گرفتیم اولش راجب استرس صحبت کنیم. البته بعد خوندن این پست خودتون متوجه میشید که این مطلب در واقع همه ی موضوعات رو پوشش میده. توی این پست قراره در مورد این که استرس چیه و چرا میاد صحبت کنیم. همچنین قراره بدونیم که چطوری افراد از استرس شما پول در میارن؟!؟

  • ۵ نظر
  • ۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۵

کنکور نامه ، از کی شروع کنیم؟ روزی چقدر بخونیم؟

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

با سلام ، اگر پست های قبلی رو خونده باشید ، میدونید که من توی این سری پست ها خیلی صریح و بی پرده راجب کنکور با شما صحبت میکنم. توی این قسمت میخوایم راجب یک سوال مهم بحث کنیم ... از کی شروع کنیم به خوندن؟ هر روز چند ساعت بخونیم ؟

پیشنهاد :: فیلم LEON : The Professional

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

سلام. توی این روز ها که بازار فیلم های ایرانی و خارجی خیلی داغه ، فیلم های قدیمی خیلی کمتر به چشم میان و کسی سراغی از اونها نمیگیره! توی این پست قصد دارم فیلم LEON : The Professional رو برای شما دوستان معرفی کنم! 

این فیلم توی سال 1994 در امریکا ساخته شده و زندگی خلافکارای مواد مخدر رو به تصویر میکشه. اصل داستان هم مربوط به دختریه به اسم «ماتیلدا» (با بازی ناتالی پورتمن) که خونوادش توسط دار و دسته ی یک پلیس خلافکار به اسم «استنسفیلد» (با بازی گری اولد من) کشته میشن و اون برای نجات زندگیش به یک قاتل (یا به قول خود فیلم «پاک کننده») به اسم «لئون» (با بازی ژان رنو) پناه میبره ... 

داستان فوق العاده جالبی داره و با این که فیلم خیلی قدیمیه ولی واقعن خوبه. (حداقل بهتر از این فیلمای کمیک مزخرفه ... ) این فیلم امتیاز 8.6 (از 10 ) رو توی IMDB کسب کرده و توجه منتقدین رو به خودش جلب کرده.

توجه داشته باشید که این فیلم چندان خانوادگی نیست و فساد جامعه رو بدون اغراق بیان میکنه. (نگران نباشید صحنه دار نیست...!)


لینک دانلود فایل تورنت (برای نرم افزار بیت تورنت)

کنکور نامه ، کمی درباره ی کنکور

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ

با سلام! توی این مطلب قراره که کمی درباره ی کنکور و این که چی هست و چه میکنه و شما چی میشید صحبت کنیم. پس شروع کنیم!

کنکور نامه ، آینه ی اشتباهات من

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

اگه بخوام بدون مقدمه وارد اصل مطلب بشم ، من رتبه ی چندان خوبی توی کنکور نیاوردم! با این که تلاش زیادی برای رسیدم به هدفم کردم اما چند اشتباه ساده باعث شد که من نتونم نتیجه ای رو که لایقشم رو کسب کنم! الآن حدودا یک ماه از کنکور من گذشته و الآن که فکر میکنم ، میبینم که بهتره که این اشتباهات رو با شما به اشتراک بگذارم! در طی روز ها و هفته های آینده من به چندین سوال مختلف و ابهام پاسخ میدم و شما هم میتونید سوالات خودتون رو از بخش نظرات بپرسید ، در حد توانم جواب میدم.

در طی این پست ها صرفا تجربیات خودم و چیز هایی که واقعن هستند رو توضیح میدم و کاری به گفته ها و تخیلات سایر دوستان ندارم ؛ گفته ی سایر دوستان به نوبه ی خودشون متین و محترمه ولی من صرفن دانسته های خودم رو مینویسم. 

این که آیا تبلیغات های تلویزیونی واقعا درستند؟ آیا واقعا باید برای کنکور DVD های چند میلیونی موسسات مختلف رو بخریم؟ باید کلی خرج کتاب و کلاس کنکور کنیم؟ آیا توی این مسیر به مشاور نیاز داریم؟ اصلن از کی باید برای کنکور شروع کنیم؟ و کلی سوال مهم دیگه ... !

منتظر پست های بعدی من باشید! فعلا ... !

  • ۱ نظر
  • ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۴